miercuri, 29 noiembrie 2023

Nu uita că ești român!

La Biblioteca Municipală Drăgășani au răsunat astăzi glasurile copiilor care au desfășurat activități dedicate Zilei Naționale a României. De la prima oră până la terminarea programului am parcurs pagini de istorie, am ascultat povești istorice adevărate, am cântat, am desenat și am dansat acompaniați de muzica noastră patriotică și tradițională.
Elevii clasei a VI-a A, de la Școala Gimnazială Nicolae Bălcescu”, coordonați de doamna prof. Anda Berbecaru, precum și alți elevi coordonați de doamnele prof. Cristina Călugăroiu și Daniela Neagu, au primit informații despre contextul înfăptuirii Unirii de la 1918, au vizionat filme tematice, au ascultat cântece patriotice și au pregătit și un program literar-artistic. La final s-a jucat Hora Unirii.
 
 
Bibliotecar:
Cristina Prunel-Bărbulescu;
Alecsandrina Bătae;
ing.sistem, Romeo Istocescu.
 












 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu